piątek, 7 marca 2014

Rozdział 1

-No i ja wtedy do Niego "Pablito albo się uspokoisz albo masz wjeb" a on zaczął się śmiać a ja mu.. Tini czy ty mnie w ogóle słuchasz ?
-Lodo, słucham Cię
-To o czym mówiłam ?
-Mówiłaś o Xabim ?
-Nie, mówiłam o twoim przyjacielu
-A o Espinosie
-Brawo, nareszcie-Lodo zaczęła bić brawa przyjaciółce
-Z kim piszesz ?
-Z Diego
-Z tym z z równoległej klasy ?
-Nie z Nim, z tym innym Diego
-Z tym którego nie znam ja, a ty w ogóle nie wiesz jak ma na nazwisko i jak wygląda
-Nie liczy się wygląd tylko osobowość
-Tylko że jeśli on Cię oszukuję
-Idź się utop w kiblu-krzyknęła Tinita i wyszła z sali.
W Tej samej chwili do klasy weszli Pablo, Lucas, Leo, Xabi i Jorge
-Gdzie ona polazła znowu !-krzyknął Leo
-Tej nie denerwuj się-powiedział Blanco i usiadł koło Lodo
-O co poszło ?-spytał Espinosa który się domyślał
-Mogę się założyć że o Diego-powiedział Lucas
-Idę do Niej, paa-powiedział Pablo i można powiedzieć że wybiegł z sali w poszukiwaniu przyjaciółki.
-Co wy robicie !-krzyknęła Lodo, gdy zobaczyła że Leo i Xabi grzebią w plecaku Espinosy
-Lodo, zamknij się już-powiedział do Niej Xabi
-Ej nie takim tonem do Niej !-powiedział Blanco
-No może zapamiętam a teraz choć tu i pomóż-odpowiedział mu, a Jorge szybko wstał i podszedł do chłopaków i znowu zaczęli szukać coś w plecaku Espinosy
-Ale Jorge-powiedziała Lodo
-Cicho bądź już !-krzyknął Jorge a wtedy Lucas i Lodo się zaśmiali

-Tini, tu jesteś szukałem Cię-powiedział Pablo i usiadł na podłogę koło Tini
-Teraz poszukałeś więc ?
-Pokłóciłaś się z Lodo ?
-A tak Ci powiedziała ?
-Nom, można tak powiedzieć
-Nie tylko że ona nie wie jaki jest Diego jak mi się z nim dobrze piszę-mówiła Martina
-Przytulas ?-powiedział Pablo a Tini się w Niego wtuliła


-Rugg, pośpiesz się. Nie zdążymy na taksówkę.-krzyczał Diego
-Nawet nie można już zjeść-krzyczał
-Nie.-odpowiedział krótko Diego
-Wcale nie śmieszne wiesz ?
-Nie wiem, mamy się jeszcze zapisać do szkoły debilu a jeśli będziesz się tak ruszać nie zdążymy.
-No dobra, mamo nie bij -zaczął się śmiać

Gdy doszli już do swojego mieszkania położyli tylko w nim swoje torby i wyszli aby zapisać się do szkoły. Szli śpiewając i się śmiejąc. W szkole akurat była długa przerwa Tini, Pablo,Alba i Leo siedzieli na schodach od szkoły czekając na resztę
-Bo jak nie my to ktoo-zaczęli śpiewać Leo i Pablo
-Daj więcej bitu maestro
 Buja się całe sąsiedztwo
 Nie znamy grani i przez to-śpiewał Pablo
-Potem czujemy się kiepsko
 Nienauczeni na błędach-śpiewał Leo
-Dzisiaj się tworzy legenda-znikąd pojawił się Jorge i dokończył kawałek

Chłopaki dochodzili do szkoły, gdy już byli Rugg szybko odszedł od Diego a on sam udał się do szkoły gdy był już w środku szkoły nie mógł się odnaleźć, gdy już zobaczył sekretariat chciała się udać poszukać Rugga gdy szedł przypadkiem na kogoś wpadł
-Przepraszam-powiedział i podał dziewczynie rękę by wstała.
Gdy już stała, oboje spojrzeli na siebie i spojrzenie było magiczne nikt się nie liczył oprócz ich. Czy się znają ? Znają się ale jeszcze o tym nie wiedzą.


Proszę komentujcie wystarczy tylko kropka xD


9 komentarzy:

  1. Super rozdział *-* Diego <3 czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  2. ile ja miała czekać na rozdział ? hmm ?
    ale wiesz, że świetny <33
    boziu Lucas, Leo, Pablo, Diego i Rugg <33
    haha, pierw Jorge nie chce by chłopacy grzebali a sam grzebie ;p
    Dietini na końcu, ja to wiem *.*
    czekam na next ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski rozdział <3 tak samo jak prolog, ale nie skomentowałam go bo się nei zalogowałam xD
    hahha czego oni szukali w plecaku ? :D
    Dietini na końcu *o*
    Czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałeś nominowany do LBA na tym blogu: naxiorazinni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Kiedy next ?
    Czekam

    OdpowiedzUsuń
  7. Rozdział spoko i ile ja na to czekałam ?! Mam nadzieję że będzie dzisiaj albo jutro więcej nie czekam ! KIEDY NEXT ?

    OdpowiedzUsuń